Voor veel winkelcentra hebben wij de consumentenactie Scan&Win met succes ingezet. Voor de Lange- en Korte Kerkstraat in Geldrop en de Marktveldpassage in Vught met als hoofddoel om meer bezoekers te trekken naar het vooraf bepaalde winkelgebied (i.v.m. herstructurering). Voor andere winkelgebieden zoals Bison Shopping Center, Winkelcentrum Reigerhof en Winkelcentrum De Schoof, als ludieke actie om extra klanten te trekken en daarvoor te belonen. In alle gevallen met veel succes. Winkelcentra boeken deze actie ieder jaar weer. Eén van de unieke onderdelen is het feit dat alle ondernemers mee kunnen doen met eigen sub-acties. Zo creëer je een win-win situatie.
Alle klanten ontvangen tijdens de actieperiode een Scan&Win kaart bij besteding van een bepaald bedrag. Natuurlijk doen alle winkeliers in het winkelcentrum of winkelstraat aan de actie mee. Heeft je klant prijs? Dan print de prijzengenerator een voucher, met daarop alle informatie over de prijs én de winkel die de prijs aanbiedt. Naast enkele spraakmakende hoofdprijzen, zijn er sub-prijzen zoals waardebonnen, cheques en kortingsbonnen.
De Scan&Win retailactie zorgt voor opwinding in je supermarkt, winkelstraat of winkelcentrum. De Scan&Win prijzengenerator speelt een centrale rol. Als de klanten zien dat iemand iets wint, worden ze gemotiveerd om zelf ook mee te doen. We winnen nu eenmaal allemaal graag iets.
Scan&Win beïnvloedt bezoek en koopgedrag van consumenten. Naast hoofdprijzen wordt de Scan&Win prijzengenerator ook met “subprijzen”, zoals bijvoorbeeld waardecheques en kortingsbonnen, gevuld. Het zijn met name deze prijzen die het verschil maken. Dit zijn de prijzen waarvoor consumenten uw zaak of winkelcentrum moeten bezoeken. Eenvoudig en direct resultaat voor zowel de consument als voor de ondernemer.
Wat mogen we voor úw winkelcentrum betekenen? Bel 073-6895367 voor een kennismaking!